Öland

Öland
Solnedgång

söndag 5 januari 2014

Lite inköpt lyx

Har det blivit. Kanske inte behövde det men det var väldans trevligt att få det. Tex fick jag en pläd av maken i julklapp som såg ut så här:






Av någon anledning tyckte han att jag behövde lite whiskyglas också, så dessa fick jag också + några till som stod i disken. (Nope jag har inte druckit whisky sista veckorna),




Själv har jag köpt mig en ljuslykta på Indiska. Ska man köpa en till eller ej. Har iaf inte bestämt mig ännu.




Tulpaner är alltid trevligt att ha på bordet. Även om de i skrivande stund står på bänken.





Gav bort en nalle för några dagar sedan. Den är numera ersatt med en från Teddykompaniet. Mjuk och skön är den. Frågan är, hur länge tänker han stanna hos oss.





Denna är dock en gåva från IKEA fynd. Frågan är hur funkar den och behövde jag den verkligen?


Kryddkvarn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar