Öland

Öland
Solnedgång

söndag 26 januari 2014

När man trotsar

besöksförbud eller sig själv. Hade belagt mig själv ned besöksförbud på IKEA. Gick inget vidare. Fast denna gången klarade jag mig i två veckor. Och jag klarade mig hyfsat. Iaf med tanke på att jag köpte en stor påse med kuddar till mamma.


Till oss blev det "bara" ben till madrasserna, hyllor till köket i huset samt lite andra kökssaker som vi behöver för att kunna laga mat. Men det hade varit bra om vi hade kollat in så vi inte redan hade köpt det vi saknade före jul. Dock var priset under 20 så vi lär överleva två.


Så kan det gå när man trotsar sina egna besöksförbud. Undrar hur länge jag ska klara mg innan jag hamnar där igen? Å andra sidan ska jag dit den 6 februari nästa gång. De ska presentera nyheter. Alltid kul att se vad som komma ska. Det går inget vidare med besöksförbudet i den kedjan. Kan jag få ett klippkort snart Kamprad??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar