Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 7 januari 2014

Blir en intensiv vecka detta

Vi har en stor miljörevision nästa vecka. Den behöver förberedas och så vill vi själva se så att allt är på plats. Har redan hittat en del som vi har behövt åtgärda. Men för att göra saken ännu bättre så kommer ägarna på besök i denna veckan. Det ska också förberedas. Dock inte av mig men av hälften av folket som behövs nästa vecka. Ska bli intressant det här.


Idag skulle jag ha tömt fönsterna i lägenheten på det sista julpyntet. Dvs kulor och stakar osv.... Men jag var inte hemma från jobbet förrän runt 19. Lite mat och klockan var 20..... tror inte det försvinner något pynt. Ok stakarna försvann under tiden jag lagade mat men resten. Har jag tur orkar jag att stiga upp något tidigare i morgon. Då kanske jag kan hinna ta väck kulorna i köksfönstret och på kontoret. Eller så börjar jag helt enkelt med att packa ner ljusstakarna....


Var en aning lat igårkväll. Gick till affären och köpte lite färdigrätter. Blev paj till lunch idag och i morgon asiatiskt. Orkar inte göra mat på kvällarna denna veckan men jag borde börja göra det igen. Med lite tur kanske det kan bli stek till helgen iaf. Och då borde jag kunna få så pass mycket över att det räcker iaf till måndag?? Fast det brukar vara gott kallt.....


Men ska jag orka fixa till något i morgon är det lika bra att jag slutför detta och förbereder morgondagen. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar