Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 15 januari 2014

Jisses så trött!

Var en kvart sen till jobbet i morse. Var dock i tid till revisionen och hann dessutom göra en del annat först. Efter att ha skickat iväg revisorn var det bara att göra en del av det vanliga jobbet. Halv sju ikväll fick det dock var nog.


Väl hemma har jag inte gjort ett enda dugg nytta. Eller jo jag sorterade in ett halvårs papper.... och sorterade ut ett helt år. Annars hade jag inte fått plats med de nya papperna. Funderar dock på att hämta en kartong eller två i källaren. Har ett skrivbord att tömma. Gör det väl inte ikväll men allt som blir gjort i morgon och på fredag, slipper jag på  lördag.


Nu ska jag bara förbereda lite inför morgondagen. Så kanske man kan sova en kvart till, med lite tur två. Maken var iaf snäll och fixade mat till lunchen i morgon. Får kanske prata med honom också lite innan jag somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar