Öland

Öland
Solnedgång

söndag 19 januari 2014

När man blir bjuden på bio.

Mitt jobb gör en del för sina anställda. Idag blev vi bjudna på bio. Inte bara vi anställda utan även vår bättre hälft samt barn boende hemma under 18 år. Ok vi var tvungna att anmäla oss innan men iaf. Vi hade två filmer att välja på. Det var Sune och Hundraåringen. Jag valde Hundraåringen.





Maken fick snällt följa med. Och detta trots att vi fick se filmerna redan 10,15. Har Ni inte sett filmen kan den rekommenderas. Tråkigt har man inte i de knappa 2 timmar den håller på. Nu ska jag bara hitta lite ledig tid så jag kan läsa boken också. Har bara legat och väntat i något år eller så.....


1 kommentar:

  1. Också sett denna film idag. rolig! och boken var ännu roligare. De hade lyckats med filmen, tycker jag!

    SvaraRadera