Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 2 februari 2016

Kan det bestämma sig?

I helgen var det vår. Igår snöade det och idag blåser det. Ok bättre med snö än regn. Iaf när man ska ut och promenera i det. Annars så föredrar jag faktiskt vår. Får väl vara tacksam över att det iaf blir ljusare tidigare och är nästan ljust när man slutar jobbet.


Nästa vecka ska jag besöka ett gym eller vad jag ska kalla det. Man kunde anmäla sitt intresse för att bli provmedlem. Maken ska tydligen vara borta ett par dagar varannan vecka så då kan det väl passa att träna? Behöver komma igång och göra mer än bara gå. Ska dit och kolla nästa onsdag klockan 17. Nu är frågan om man äger några träningskläder. Men det har jag en vecka på mig att ta reda på. Vet iaf var det ligger. Man får en del dumma idéer när man ligger hemma sjuk.

I övrigt händer inte mycket. Dags att förbereda morgondagen och göra sig i ordning för natten. God natt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar