Öland

Öland
Solnedgång

måndag 1 februari 2016

Inte mycket

Har inte gjort ett jota i dag. Kom inte hur sängen förrän alldeles försent. Lite jobbigt att andas. Hostar inte så mycket om jag inte gör något. Och stämbanden har inte varit speciellt samarbetsvilliga alls idag. Blev alltså hemma. Ringde först chefen och sen tog det några timmar till innan jag lyckades få ihop så mycket röst att jag kunde sjukanmäla mig också. Fick frågan om jag ville tala med en sjuksköterska. Nja, har varit förkyld några gånger förr så jag tyckte att den tiden kunde någon annan som behövde den bättre få.


Var tvungen att smita ut en runda. Blev hungrig och av någon lustig anledning så kommer inte maten hem bara för att man är hungrig. Väntade in i det längsta men straxt efter 15 så gick det inte längre. Var tvungen att ha lite mat. Maken skulle inte komma förrän två timmar senare. Hemma vid huset igår hade vi nästan vår. Här har det snöat under dagen. Vet dock inte hur mycket som finns på marken nu. Men jag föredrar det våriga under gårdagen.


Dags att sova igen. Hoppas vara något piggare i morgon men den som lever får se. Blir lite jobbigt att få ihop alla steg om det blir långdraget. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar