Öland

Öland
Solnedgång

söndag 28 februari 2016

Åter en helt underbar dag

Fast idag var jag vaken före väckarklockan. Hade tom suttit vid internet en hel timma innan den skrällde. Fast den fick upp maken. Kan inte påstå att jag har varit så värst flitig idag heller. Gjort alla måsten så de var klara före 12,00. Maken skulle tvätta bilen så jag passade på att bli avsläppt i Köpingsvik med alla PET flaskor. Man får ihop några stycken på 5-6 månader. Dock inte fler än att det räcker med några pappåsar.


Passade på att handla lite och sedan gå hem. Vädret har varit helt underbart idag också. Väl hemma igen och maten uppackad, kom maken. Han visste när han ska komma. Har gjort klart bakgrunden till draken nr 1. Nu återstår nummer 2. Ev hinner jag påbörjar den i veckan som kommer. Men i morgon blir det troligen Växjö. Tisdag ska jag vara hos en leverantör i Ulricehamn hela dagen. Onsdag lär jag troligen kunna stå och sova så det blir ev på torsdag.


Blev en promenad med maken också. Dock testade vi först en väg men då hamnade vi på en gårdsplan, nästa väg ledde bara tillbaka till samma ställe. Sen vet i tusan hur vi gick men rätt var det var så var vi på Ramsättravägen. Då hittar jag iaf hem. Maken smet över till grannen och jag fixade med en del småpyssel. Nu är jag nyduschad och snart har håret äntligen börjat att torka. Kläder förberedda, matlådan för morgondagen är klar, så jag har bara tänderna kvar att borsta. Sen är jag helt klar för att ta natt. Säger god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar