Öland

Öland
Solnedgång

fredag 26 februari 2016

Att passa på

Det har varit ett helt underbart väder idag också. Ena kollegan skulle besöka bokmässan i Växjö och erbjöd skjuts. Dumt att inte passa på. Att gå lite fram och tillbaka i Växjö medan solen skiner är inte helt fel. Kände mig rätt klar runt 17,00. Knatade ner till stationen och tog tåget tillbaka.


Om jag handlade något? På Telia var personalen upptagna att diskutera med varandra. Ok den ena tjejen underhöll kunderna så gott hon kunde medan de övriga var upptagna med varandra. = Ingen ny mobil med abonnemang hos Telia för mig. Blev dock en påse hos Subway, de hade tid att hjälpa mig. I övrigt var det inte speciellt tungt. Och det för att jag kände att jag inte orkade bära.


Väl i Alvesta igen så hade solen börjat att gå ner och kan tala om att det kändes. Riktigt skönt att komma in. Nu ska jag testa lite, äta och sedan diska. Behöver även packa ihop det sista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar