Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 4 februari 2016

Inget nytt under solen.

Skulle väl vara att det var väldans fint väder ute idag också. Iaf så såg det ut att vara väldigt fint. Har faktiskt varit ute en liten stund idag. Behövde mer mat och jag kom ihåg att köpa bröd att smöret också nästan var slut det fanns inte med i beräkningen. Med lite tur så klarar jag en macka iaf.


Fick lite vårkänslor och tog fram ett ljusfat och dekorerade sen var det dags för en tupplur igen. Nåja har faktiskt pratat med chefen idag. Skulle kolla hur det var med mig och så passade vi på att ta två min jobb när vi ändå var i farten. Är jag ok i morgon var jag välkommen, Annars kunde jag hålla mig hemma. Vi får se i morgon. Det funkar ju stundtals men mycket sova emellan. Och jag har tre revisioner måndag och tisdag så jag skulle behöva förbereda lite.


Jo så har maken och jag klurat ut en födelsedagspresent. Maken funderade under tiden han jobbade och jag bokstavligen sov på saken. Men nu är det fixat och tom inslaget. Står på byrån och inväntar födelsedagen. Behöver packa ihop lite till morgondagen. Jag får skjuts till jobbet om jag har allt klart till maken åker. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar