Öland

Öland
Solnedgång

måndag 8 februari 2016

Gick bättre än förväntat

Jag kom upp tidigt. Hann gå till jobbet och ändå vara på plats hos första leverantören redan före 08. Det var 1,5 timme att köra och så lite förberedelser innan jag kunde köra. Hade dock tagit fel skor upptäckte jag när det var dags att köra. Men maken hade inte hunnit att gå än så han tog sin bil och körde runt dem till mig. Jag har numera sett i stort sett hela Hillerstorp centrum. Men det var nog det enda oplanerade jag såg.


Grupp nivån var på plats så vi har gjort ett par timmar på morgondagen. Och var klara lite tidigare än planerat och kunde vara på enhet nr 2 en halvtimme tidigare än planerat. Även här gick det bra så jag var åter på kontoret redan 15,40 eller något sådant. Hann sammanfatta denna dag och syna så jag har alla bitar med mig i morgon. Ska vara på den tredje enheten 1,5 timma senare men har fortfarande 1,5 timme att köra.


När jag gick hem hade det börjat att regna. Så när jag väl var hemma fortsatte jag direkt till affären. Var ju ändå blöt. Dock plockade maken upp mig där så jag slapp bära hem maten. Lagom färdigätna blev vi bjudna att komma på lite födelsedagsfirande. Blev mat och tårta. Inte mycket man klarade av att äta. Nu lär jag inte behöva någon mat förrän lunch i morgon eller så.


Dock blev det bil dit. Regnade rätt bra när det var dags. Vilket var tur. För vi har precis kommit hem och trots allt ska vi upp i morgon också. Och efter jobbet i morgon är det strykning som gäller. Sista chansen. Men först sova. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar