Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 9 februari 2016

Det gick.

Jag kom upp, jag kunde gå till jobbet.Började inte förrän jag var framme. Jag både hann och hittade till dagens leverantör. Gick både bra och snabbt. Hoppade dock lunch och åkte hem och åt hemma. Känns bättre så. Gick bra att köra också. Inga olyckor varken på dit eller hemresan.


Väl åter på jobbet hann jag sammanfatta både går dagen och dagen. Skicka över det till Leverantören samt ladda upp i vårt system. Det regnade dock mest hela dagen tills det var dags att gå hem. Då vae det uppehåll. Slapp bli blöt på vägen hem. Hann dock inte gå hem så jag kunde möta maken utan han fick möta mig. (Har också pratat mig till ledigt skärtorsdagen. Vilket jag ser fram emot. Nu behöver jag bara hitta en kvast också.)


Har fått dåliga nyheter. Min tre kökslampor i huset som jag hittade efter en del letande på IKEA är återdragna och ska lämnas igen. Mutter, jag gillar mina lampor. Och var hittar jag nya? Det var det absolut sämsta med denna dag. Annars så kom det fram att jag inte alls behövde stryka. Maken valde de skjortor jag strök redan förra helgen när han packade tidigare idag.


Varit och handlat lite. Hittade knäcke som maken kunde äta. Kostade "bara" 73 kr, trodde jag skulle smälla av. För 4 skivor! Nåja de smakade iaf bra och jag får 2 av dem så jag ska minsann äta dem långsamt och njuta rejält!. Dock inte idag. Ska borsta tänderna och krypa till sängs straxt. Maken ska bli körd till stationen i morgon så han får med sig allt. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar