Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 3 april 2014

När man pyntar loss

Till påsk då. Egentligen har jag nog aldrig varken pyntat direkt eller firat påsk. Får man inget påskägg så är det ju bara en vanlig men lite längre helg. Men i år har jag iaf pyntat i huset. (Tror det ligger mer pynt i källaren om jag orkar hämta det och inte har flyttat på det.)


Denna höna hamnade på tv-möbeln. Tror Ni hon behöver en tupp som sällskap?


Några ägg blir det iaf denna påsken även om de inte är ätbara. Var egentligen skylten i affären men vi fick köpa det klart och färdigt.

2 kommentarer:

  1. Jag pyntar sällan till påsk, men de där äggen var väldigt fina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte jag heller eller närmare sanningen sedan jag hittade denna kyckling serien har jag börjat lite smått. Köper en eller två varje år......

      Radera