Öland

Öland
Solnedgång

måndag 7 april 2014

När det inte går som tänkt

Vi köpte ju gardinstång med beslag och allt som behövdes för att få den också. Dock inte gardiner för det har jag ju redan köpt. I lördags så skulle vi få upp gardiner. Maken plockade och plockade innan det blev dags att sätta upp stången. Så här såg det ut:












Behöver jag tala om att gardinerna inte kan hängas upp på denna typ av gardinstång?? Nåja, jag behöver bara köpa veckband och sy på. SEN kan jag hänga upp dem. Eller får jag helt enkelt kolla i lägenheten om jag inte har fyra längder med veckband där. Men i stugan hade jag det iaf inte. Det är dessutom tänkt att vi ska ha denna typ av stång i samtliga rum med fönster åt söder. Det blir till att köpa mycket veckband och tråd. Nåja, lär inte bli sysslolös när jag är ledig heller..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar