Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 29 april 2014

Långa intensiva dagar

Har jag nu haft. Vädret har varit toppen och jag har sprungit omkring inne som en yr höna och försökt hinna med så mycket som möjligt. Lunchen blev något kort idag men jag hann med apoteket iaf. Dock hade jag ännu inte fått något recept. Har funderingar på om jag inte ska skicka en förfrågan om var det är. Börjar bli jobbigt att andas nu.


Då jag fick hoppa promenaden på lunchen valde jag inte närmaste parkeringen samt när jag väl var hemma runt halv sju så lurade jag ut maken på en promenad. Skulle rätta min lottorad. Spelar för hela 28 kr och hade denna gången vunnit 21 kr. Alltid är det något men jag lär aldrig bli rik på spel iaf.


Nu behöver jag bara snygga till en presentation till mötet i morgon en stund. Har flera möten i morgon så jag lär inte hinna göra det före det mötet börjar. Har dessutom möten fram till halv 4 så det blir ingen kort dag i morgon heller men hoppas kunna förbereda fredagen lite också så den iaf kan bli hyfsat kort. Kanske bara till 2?


Nej, ska jag komma i säng ikväll så är det lika bra att jag sätter fart med presentationen.

1 kommentar:

  1. Vilken fart på växtligheten. Rik på spel lär jag nog heller aldrig bli tyvärr

    SvaraRadera