Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 8 april 2014

Lång dag

Eller jag är rejält trött. Kom dock upp i tid och kom till jobbet i tid. Men det  har varit en hel del spring samt letande. Till slut åkte jag hem fast jag inte hade fått allt gjort. Får bara se till att börja tidigt i morgon samt hoppas på lite flyt.


Var hemma runt 19,30. Maken var i full gång här hemma. Allt för att jag ska slippa göra så mycket. Behöver komma hem hyfsat i morgon känner jag. Skulle vilja hämta upp symaskinen och hitta syskrinet. Eller iaf leta rätt på våra gardiner. Men i kväll orkar jag inte. Har dock plockat in den rena disken.


Funderar på att lägga mig riktigt tidigt ikväll. Vaknade av näsblod två gånger inatt och det brukar jag bara få när jag är duktigt trött. Fast om jag sover kan det väl iaf låta bli att väcka mig? Nåja blir säkert bra så småningom.


Blev ett kort inlägg nu. Hade ju schemalagt ett till tidigare ikväll. Får väl göra detsamma till i morgon om det skulle bli en lång dag i morgon också.

1 kommentar:

  1. Nej, nu måste du nog börja och ta hand om dig lite mer!! Inte jobba så mycket, utan vila lite ibland oxå!!

    SvaraRadera