Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 10 april 2014

Inte lika illa

Är en anings trött för tillfället. I morse måste jag ha sett för trött ut för HR kom in och sa åt mig att åka hem tidigt. Behövde vila var ordern. Vet inte om jag åkte hem speciellt tidigt men iaf samtidigt som HR. Fast bortsett från i måndags så var det tidigare än de andra dagarna.


Väl hemma så var affärerna fortfarande öppna en halvtimme. Tog med maken till en affär för att hitta present till min bror.Blev en riktigt snygg skjorta till maken samt en massa strumpor. Present till min bror?? Nja, visste ju inte vad han ville ha. Dock ringde han efter att affärerna hade stängt och nu vet jag vad han vill ha samt vad han behöver. Får se vad det blir....


Hann med att köpa med färdiglagad mat till mig. Färdig varm macka. Vet egentligen inte om de är speciellt gott men jag orkade inte fixa något själv. Fick inte med mig någon sallad till jobbet i morse heller. Behöver se till att jag får med mig i morgon. Blir både nyttigare och godare så. Oftast iaf.


För att kunna sova så länge som möjligt på morgnarna så förbereder jag det mesta på kvällen. Hmmm funderar på att ställa mig i en hörna och sova med kläderna på. Hade ju sparat lite tid på morgonen. Men det finns gränser, får försöka att komma ytterligare lite tidigare i säng. Och ska jag lyckas är det lika bra att sluta här nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar