Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 12 december 2018

Teori, teori och mer teori.

Vaknade tidigt idag också. Så håret ann tom torka innan jag gick ut och tog min promenad. Något kortare idag. Men men man kan inte hinna allt. Dock skönt att ha fixat promenaden. För väl på plats har jag idag pluggat IPC. Mycket av hur det ska se ut visste jag redan. Nu vet jag varför läraren var så känslig i plugget. Det var inte för att det skulle se snyggt ut som jag trodde utan för att det ska följa standarden. Har även pluggat omarbete, justeringar och lagningar. Fanns en standard för det också.


Som grädde på moset har jag även pluggat en tyngre standard. Den är precis som vilken standard som helst. Man behöver kunna grundstenarna samt var och hur man hittar i den. Sen räcker det med att man har den tillgänglig. I morgon ska frågetecken rätas ut, veckan summeras och lite annat smått och gott. Efter jobbet var det till hotellet, rensa en hög med mejl, promenad på nästan 1,5 timmar för att rensa hjärnan. Avslutade promenaden med att köpa en vanlig ryggsäck så jag kunde packa om och får ner allt som ska med. Har tom lite plats över men inga som helst planer på att fylla upp den. Gör inget om man får med sig allt.


En aning mer pillande med mer jobb sen konstaterade jag att jag gott och väl kunde ta en promenad till. Dock inte lika länge. Jag börjar i en ända av gamla stan och sen tror jag att jag bara går rakt fram men är ty på andra sidan när jag väl ska tillbaka till hotellet. Nu skall dock datorn packas ner så jag får den med mig, tänderna borstas, mobilen laddas och jag sova. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar