Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 4 december 2018

När man ändå jobbar hemifrån

Kan det vara trevligt med lite sällskap. Det fick jag i form av grannens hundar. Så fick jag komma ut en kortis med jämna mellanrum.

Den lille har dock inte förstått att den var till att slå ihjäl flugor med och inte tuggas på. Jag var så trist som plockade undan den.


Ut??? Jag var inte riktigt klok! Det regnade ju ute... Men ut kom han iaf. Är man inte större så blir man helt enkelt utlyft.


Och är man hos grannen och hälsa på måste man ju få fika lite också. Dock blev det bara hundfoder men i form av blötmat. Men ändå.... De var så artiga att de tom diskade skålarna efteråt... Nu hoppas jag kunna låna dem någon av dagarna mellan jul och nyår...… För visst måste matte jobba någon dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar