Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 11 december 2018

Dag 2 i Polen

Vaknade före väckarklockan och hann gå en kort snabb promenad innan jag blev hämtad. Dock var det innan frukost serverades. Men men. De jobbar inte så länge här som hemma och ska jag få ihop mina timmar är det bara till att jobba på. Hann med det som fanns på schemat och var hyfsat klar när det var dags för skjuts tillbaka till hotellet.


Hunnit med att jobba ikapp lite med det som jag kan och kommer åt. Renskrivit en del av mina anteckningar, ytterligare en promenad - dock så mörkt då att det blir inga bra bilder - shoppat lite och så ätit lite grann så pass att jag klarar mig till lunch i morgon om hotellet missar att skicka med frukost. Nu ska jag dock krypa ner och försöka sova så jag orkar upp i morgon också. Behöver tvätta håret men då jag blir hämtad utanför hotelldörren tänkte jag tvätta det och duscha en kvart innan hämtning typ. Sova in i det sista med andra ord. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar