Öland

Öland
Solnedgång

måndag 3 december 2018

Måndag?

Vaknade hyfsat tidigt. Skulle sedan bara och sen var det till att ta absolut närmaste vägen med de längsta och snabbaste benen jag kan prestera. Skulle göra mycket idag hade jag tänkt. Hmm nog för att jag hann med en del men det finns rejält kvar att fixa till i morgon. Hann iaf fixa till det viktigaste. Mina tider för november så jag får lön i december. För det är väl ändå viktigast eller? (Ibland det sista jag gjorde innan jag gick hem och enbart för att chefen påminde.)


Hem tog jag långa rundan men med lite mer tempo. Skulle hinna med apoteket samt handla lite. Fick dock inte med mig det jag behövde. Det beror dock mest på att jag inte hittade. Får ta affären i andra änden i morgon. Då måste jag dessutom hem lite tidigare. Ska besöka affär som stänger 17. Behöver dessutom hinna dit innan. Får se hur lång tid det tar innan jag hinner dit i tid. Har även hunnit att leta upp allt julpynt som jag hade i lägenheten. Nu ska jag bara fundera ut var det ska stå.


I övrigt har detta varit en lat kväll. Återstår gör tandborstning och krypa ner och sova. Sen så klart fixa till kläder, frukost och lunch tills i morgon. Säger väl god natt och fixa till det sista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar