Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 22 oktober 2015

Poff

Så var denna dag försvunnen. Jobbade bara halvdag eller fram till lunch. Var rätt skönt. Dock var det inget roligt väder. Små dugg mest hela dagen. Måtte det bli bättre väder i helgen. När jag hämtade maken kom jag på att lunch hade det inte blivit någon. Gissa om man var hungrig. Fick bli ett grillat kycklinglår. Dock regnade det så pass att man var blöt när man kom hem.


Förberett väskan med merparten av det jag ska ha med mig när jag tar tåget vid halv sex på måndag morgon. Tror inte jag vill packa innan.  Även väskan inför hemfärden imorgon är packad. Därefter fick det bli en promenad. Då hade det äntligen slutat att regna. Var riktigt skönt ute. Tur man har två jackor för den första var fortfarande blöt.


Den sena promenaden blev räddningen för mina steg. Fick ihop lite bonus också. Nu är det dock hög tid att krypa ner och sova. Men först borsta tänderna. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar