Öland

Öland
Solnedgång

måndag 19 oktober 2015

En dag borta

Kom upp i hyfsad tid. Var på jobbet i hyfsad tid. Gick bra på dagens utbildning i dubbelbetydelse. Så när jag väl kom hem och hade kommit in så saknade jag runt 1000 steg. Vilka jag har fixat tillsammans med 2000 steg till. Var riktigt lat idag. Ska bättra mig i morgon på den punkten. Men det har varit skönt att vara lat väl hemma.


Hann inte möta maken heller. Men jag var upptagen med annat. Dock efter att varit och handlat mat så vi klarar ett par dagar så har vi hunnit att kolla igenom 8 kartonger. Blev en kvar att hålla reda på. Har även plockat iordning lite i garderoben och mina lådor. Blir ytterligare ett par lådor. Inget som gör ont. Behöver bara hysa dem ett par veckor.


Nu är det dags att krypa till sängs igen. Har ytterligare en dag med utbildning i morgon. Fast då lär jag inte ha en chans att få ihop så många steg. Å andra sidan då vi hann gå igenom allt idag så hiner vi ta en promenad i morgon. Orkar jag gå ett par tusen steg extra varje dag så kan jag vara lat i helgen och hjälpa maken istället för motionera. God natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar