Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 13 oktober 2015

Nästan piggare

Men inte är det mycket. Men jag kom upp och iväg till jobbet tidigare idag än igår. Såg dock till att komma hem i vettig tid. Har tagit för vana att möta maken vid tåget. Idag behövde jag dock plocka ut pengar på vägen. Vilket blir en liten omväg.


Hem och äta lite. Jag hade missat tiden, men den jag trodde det var en timma tidigare än det var så vi fick en timme. Gjorde inte alls ont. Har varit och provat Talisker i kväll. Eller fyra olika varianter. Kommer troligen inte köpa fler varianter än de vi redan har. Finns godare whisky sorter. Ska gå på nästa också. Bra sätt att testa vad man gillar och inte.


Hann inte med någon promenad innan så steg saknades. Följde kompisens make en bit på vägen. Eller iaf tills han blev upplockad. Sen fortsatte vi vår långa runda hem. Dvs vi tog en rejäl omväg för att jag iaf skulle komma i närheten av det steg antal jag behöver. Saknar fortfarande 900steg. Men hellre det än 4000 steg. Kommer att gå ikapp i morgon.


Dags att krypa ner. Behöver stiga upp innan maken i morgon så jag hinner tvätta håret och få det att torka lite innan jag ska cykla till jobbet. Lite väl kallt att cykla med blött hår. 9° är speciellt varmt precis. Önskar Er därmed en god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar