Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 22 oktober 2015

Dags att avslöja söndagen?

I söndags fick vi inte hjälp av min bror. Å andra sidan var det taket som skulle på och lita annat så mycket kunde jag vara hantlangare till. Pappen orkar jag inte med men den hann vi inte till ändå. Detta vad var vi hann med fram till middagen.














Så inte nog med att jag var hantlangare, jag både diskade, lagade mat och tvättade samtidigt. Tur man är kvinna och kan göra många saker samtidigt. Och som Ni ser vi kommer att vara upptagna i helgen som kommer också. Med lite tur kan vi göra utsidan klar och kanske hinna påbörja insidan. Detta återstår av materialet som följde med:



Vi har dock lagt till isolering och kommer att köpa någon form av skiva och montera på insidan så det blir isolerat. Sen kan det börja fyllas på med saker. Och mer yta frigöras både i förråd och inomhus. Kanske en garderob kan åka ut?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar