Öland

Öland
Solnedgång

fredag 30 oktober 2015

Det gick

Jag kom nästan i säng i tid igår. Armbandet var iaf nöjd. Slappade till det något och tog en kvart sovmorgon dessutom. Fick dessutom lära mig att det tog 29 min att gå till jobbet. Orkade dock inte bära mat med mig så det fick bli lunch från jobbet. Hann med allt jag skulle, eller iaf allt som jag kunde göra.


Smet så snart jag kunde när det var dags att flexa. Har en massa timmar där redan och vet inte riktigt när jag ska plocka ut dem annars. Till lägenheten och hämtade det som skulle med hem och maken inte tog igår. Sedan hade jag fått ihop dagens steg. (Borde kanske ha gått mer idag men det får räcka.) Sedan var det dags att ta sig till huset.


Den resan gick också bra. Väl framme så började jag med att packa upp tvätten och tvätta allt mörk tvätt. (Att det blir mer när jag väl har lagt mig tänker jag inte låtsas om.) Den ljusa tar jag i morgon men då har ju den mörka tvätten som jag hängde upp torkat. Men håret ska tvättas i morgon så jag har inte så mycket tid över och söndag morgon åker jag. Glömde att jag hade tvätten i lägenheten i onsdags. Får bli om 1,5 vecka när jag är tillbaka där.


Nu är det dags att sova. I morgon ska håret klippas (måste köpa schampo och balsam), väskan packas, handlas det som jag ska ha med för att ätas och drickas på vägen under söndagen. Men mer om allt det i morgon och efter själva resan. Nu är det God natt som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar