Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 12 december 2013

Tar slut trots allt

Denna dag har gått i en väldans fart. Så tack och lov är den snart slut. Har dock inte hunnit med allt men hoppas hinna med det sista i morgon. Annars får det bli några timmars jobb på söndag......


Hemma har jag dock fått allt jag velat gjort och lite till. Har tom hunnit packa väskan för trippen nästa vecka. Hoppas dock att det inte är för kallt. Alternativt att man kan köpa något varmt att ta på i Kungsör. Om nu utbildningen slutar så man hinner handla innan det stänger. (Dock ytterst otroligt de första dagarna och sedan ska vi åka hem....)


Till söndag hoppas jag på att ha fått undan så pass mycket att jag kan dammsuga och torka golven. Det börja behövas. Med lite tur hinner jag dekorera klart fönsterna också. För nästa vecka försvinner i princip helt och hållet. I varje fall hemma. Sena kvällar lär rädda det värsta på jobbet. Men fredagen lär inte bli nådig. Borta tre dagar som ska jobbas igen på en dag..... Gäller att vila i helgen med andra ord. Hur man nu gör det.


Nu är det läggdags för i morgon blir det en tidig dag. Ska bara......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar