Öland

Öland
Solnedgång

fredag 13 december 2013

Hann med

Nästan allt jag ville. Resterande hoppas jag hinna med i morgon. Dvs av det jag ville hinna med hemma. Tror inte jag åker till jobbet. Får räcka med måndag. Hade tänkt börja tidigt idag men till slut nöjde jag mig med att börja 3 kvart tidigare.

Hade lussefirande på jobbet. Tyckte synd om tösen som var lucia. Stearinen rann så det droppade på kinden och ögonfransarna. Dock klarade sig ögonen men vi var en hög som funderade på om vi skulle springa fram och blåsa ut. Blev därefter bjuden på lussekatt och pepparkaka. (Dock smakade mackan bäst men det berodde nog mest på att jag var hungrig.)


Medan jag har packat upp en massa tomtar och placerat ut lite överallt har maken lekt inredare och möblerat. Dock gav han upp för ett tag sedan. Han fick inte upp gardinstängerna så det blev tillräckligt rakt. En annan är så trött att jag ser i kors så där blir det ingen bra hjälp. Dessutom saknar jag fortfarande allt fönsterpynt och en massa tomtar. Undrar när jag ska hitta dem? Till Påsk?

Bilder kommer i morgon. För nu lockar kudden och dess dragningskraft är oemotståndligt just nu. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar