Öland

Öland
Solnedgång

måndag 23 december 2013

Då ska väl inte jag vara sämre!

Om maken kunde köpa oss en julklapp som innehöll tv, ljudpaket samt möbel så ska väl inte jag vara sämre. Men om jag handlar ville jag köpa något vi hade nytta av. Vad kan man då ha nytta av? Tja vi har ju ett hus som behöver en del saker. Dock är jag snålare än maken. Men 4 stora paket och 8 små blev det till sist.






Vad det är?? Tja det är inte julafton förrän i morgon. Men en sak är säker man kunde ha köpt detta flera gånger innan vi är i samma prisklass som maken. Är man smålänning så är man..... Dessutom har maken inte kommit längre än så här:


Det saknas en hylla ovanför, hyllan till höger ska upp en bit samt luckor ska på. Sen ska vi påbörja mina paket som dock ska placeras i sovrummet.....

1 kommentar: