Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 1 januari 2019

Tillbaka till verkligheten igen då...

Då var denna ledighet slut. Maken blev sjuk typ annandagen och jag fick överta skiten igår. Har alltså inte gjort så mycket varken igår eller idag. Har ändå försökt att få ihop någon km men det är inte mycket. Fick bli 2km idag så jag vet att jag orkar gå till jobbet i morgon. Så blir jag inte sämre i natt så sitter jag på jobbet till klockan 8. Helst straxt efter 7 men har gått på febernedsättande hela dagen samt gårdagen.


Trodde jag hade packat allt som jag behövde samt att jag hade lämnat kvar sånt jag inte hade packat. Det är tur det bara gäller tre dagar för det kan jag få ihop kläder till men inga direkta onödiga byten inte. Så till nästa vecka behöver jag iaf ett underställ och några bh eller träningstoppar. Förutom övriga kläder då.


Nu är tänderna borstade och dagens sista ibumetin intagen. Med andra ord är det dags att avsluta och gå och lägga mig. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar