Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 17 januari 2019

En rätt ok ok dag.

Maken var inte riktigt lika tidig idag och jag ännu slöare. Dessutom vaknade tydligen inte minnet till förrän efter frukost någon gång. Glömde både frukost och lunch hemma. Dock har vi kylskåp i kökspentryt på avdelningen. Så där har jag numera smör och pålägg. (Och idag har jag förberett en macka så en är bara att lägga i väskan i morgon bitti.) Tyckte jag var så sen så det blev en rakare väg till jobbet.


Hann med en del som jag inte trodde skulle bli gjort och har nu bara en dag kvar till annat som jag ville ha klart denna veckan. Men är ändå inte direkt tvungen att ha det färdigt denna veckan vore bara skönt att vara av med det. Blev en lite tur under lunchen idag också. Dock blev den utan kollegor. Men jag kom ut och fick en rask promenad. Hur rask jag nu kan göra den utan att hosta för mycket.


Tänkte smita hem lite tidigare så det blev som vanligt en aning senare. Men jag hann iaf hem till den tid som jag angav till maken. Hade då ändå hunnit köpa lite frukt med hem. Den är dock slut nu så det blir ingen i bilen på väg hem i morgon. Väl hemma var det till att fixa lite mat, köra igång diskmaskinen osv. Nu är det mesta utom dator nerpackat. Men den lägger jag ner i morgonbitti.  Men kanske skulle se till få tänderna borstade? God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar