Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 24 januari 2019

En ren skitdag

Vaknade som vanligt men skulle bara som drog ut lite väl bra på tiden. Sen gick det snabbt att bli klar och komma iväg dock. Men behövde handla på vägen till jobbet så jag hade något att äta. Var ju för kallt igår och då blev jag tvungen i morse. Det var kallt i morse med för övrigt. Så pass att det knastrade rejält när man gick.


Sen har än det ena skit saken efter den andra liksom poppat upp och vuxit sig väl stort. Eller så har saker helt plötsligt inte varit viktiga osv. Det hade varit en sak om det bara varit för mig. Mina kollegor satt i samma elände!! Så pass att vi konstaterade att det ändå som var positivt var att vi var väl värda choklad. Och lite mer än vad som egentligen behövdes. Samt att det tack och lov var torsdag idag och inte måndag. Nu ska vi bara överleva morgondagen sen är det iaf helg.


Med tanke på hur bra det INTE har gått idag så gick jag hem redan typ 16,30. Lika kallt när jag skulle hem. Tog mig ändå i kragen och gick långa vägen hem. Var hemma typ en timme senare. Fick bli en macka och sen en timmes promenad till. (Eller Pokemon spelande.) Nu behöver jag tina igen, borsta tänderna och krypa ner och sova. Har man tur kanske morgondagen blir bättre. Vågar man hoppas på det? God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar