Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 17 januari 2019

Hujedamej

Eller hur nu eländet stavas. Min mobil. I början av julledigheten skulle den prompt ha en systemuppdatering. Sedan dess funkar den lite som den vill. Om jag googlar och det ringer tex. Så antingen låser sig hela telefonen eller så funkar det inte att svara. När jag spelar och jag råkar vrida på skärmen för att se omgivningen då fryser spelet. Osv. osv.


Alla bilder Ni har sett sedan innan jul är antingen gamla bilder eller sådana som jag har jobbat med i typ en halvtimme för att få över från mobilen till lap topen. De pratar inte heller med varandra längre. Hur nedrans mycket får en systemuppdatering egentligen förstöra? Får nog bli makens gamla lur trots allt. Ska bara klura ut var kattsingen jag la den innan jag blev sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar