Öland

Öland
Solnedgång

lördag 20 april 2013

Så här ser de ut!

Han hade lyckats att ta rätt väskor. Fast bagen var lite större än jag mindes men det gör inget för den har ett sidofack för laptopen. Kommer att slipa på en väska med laptopen i hädanefter. Frågan är när jag användning för den? Nästa vecka?






Snygg framifrån också.




Man kan ana att det finns något till vänster. Där finns handtaget som man drar  ut. Till höger finns det hjul. Behöver med andra ord inte bära, kan rulla den efter mig.




Handväskan matchar. Fanns fler storlekar men i denna får kamera, plånbok, telefon och nycklar plats i och mer behövs inte. Eller?? Fast både kamerabatterier och mitt lip balm med äppelsmak lär också få plats utan större problem.





Detta set ligger på gränsen på hur mycket bling bling jag klarar av men det här hyfsat diskret.




Hela högen med väskor och plånbok.

1 kommentar: