Öland

Öland
Solnedgång

måndag 1 april 2013

Lillebror

Ja Emma's då. För visst hann jag med honom också. Fas så fort jag tog honom såg han ut som på bilden. Dvs han somnade. I lördags så kunde han gny lite när han skulle rapa eller så. Men annars så plirade han möjligen i någon sekund eller så. Någon ögonfärg har jag ännu inte sett.

Dock lät jag Emma komma först. Men om man hade lillebror i famnen kunde hon vänta lite på att få hjälp när hon så behövde. Nu ska lillebror bara få ett namn för det hade han inget när jag åkte. Kanske ska heta Lillebror??

3 kommentarer:

  1. Han var väl trygg hos moster eftersom han somnade

    SvaraRadera
  2. Lillebror ser ut att vara nöjd. Väldigt söt också. Kram

    SvaraRadera
  3. Söt liten lillebror Emma har fått. Ja varför inte namnet lillebror... :)

    SvaraRadera