Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 4 april 2013

Då var det dags igen

Dvs maken har åkt sin väg. Fast denna gången är det för att närvara på ett möte för att få ett startbesked på vårt bygge. Själv har jag möte i morgon och kan inte vara med. Hoppas det räcker med maken.


Solen skiner fortfarande och där det var snö i tisdags blommar krokusen idag. (Ska fotografera i morgon eller senare idag.) Sitter med andra ord här och funderar på om jag trots allt inte skulle ta en promenad. Man vet ju aldrig. I morgon kan det ju regna och då har man missat ett tillfälle att få en promenad i solsken. Även om solen inte lär vara uppe speciellt länge till.


Å andra sidan, skulle jag hinna med en hel del inne också om jag reser mig och lämnar datorn en stund eller två..... Hur jag än gör behöver jag resa mig och lämna datorn. Gör väl det med en gång annars lär det inte ske förrän jag ska lägga mig.

1 kommentar: