Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 9 april 2013

När man hamnar i chock!

Detta gjorde jag igår efter mitt inlägg. Jag spelar nämligen på lotto. Tre rutor och joker. Hela 28 kronor i veckan. Fast jag spelar 5 veckor i stöten. För spelar man inte kan man inte vinna. Och jag siktar på drömvinsten!


Måste dock erkänna att jag har inget bollsinne eller vad man ska kalla det. För om jag överhuvudtaget vinner något brukar det bli en tjuga eller två. Igår när jag rättade hade jag vunnit 101kr!!! Ok långt ifrån någon drömvinst men det var iaf mycket mer än 20kr!!

Undrar vad svenska spel gjorde för tabbe som lät mig vinna mer än 20kr??

4 kommentarer:

  1. Grattis till dig! Jag hör att det går lika bra för dig som för Kjell i Lott med joker. Hann vann 80:- och spelar också 5-veckors.
    Även han hoppas på drömvinsten, kanske ni delar... :)

    SvaraRadera
  2. Grattis, det är början på en miljon...

    SvaraRadera