Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 11 september 2012

Spinnare

Nu ska jag spinna vidare på denna rubrik. Min bror tillverkar gäddspinnare med delar han tar hem från staterna. Mest för att det är kul. Dock tycker hans sambo att nu börja det bli väl mycket. Vad att göra? Jo man lägger ut en annons på blocket.

Så skulle Ni vilja ha eller behöva några får Ni gärna kontakta honom. Nämner Ni att Ni hittade honom via mig får Ni lite extra rabatt. Har Ni oturen att inte hitta just en sådan kombination Ni egentligen vill ha, kan Ni fortfarande önska just den sort för med lite tur kan han ha material hemma för att tillverka precis det Ni vill ha.



Det finns fler sorter i annonsen.

Och kära bror som tack för denna hjälpen kan jag tänka mig en fisk eller två ;)

2 kommentarer:

  1. Vilka fina spinnare han gör. Hoppas det går bra att sälja dom, men de gör det säkert.
    Ska tala om för en kompis som tycker om att fiska att han ska gå in på blocket.

    SvaraRadera
  2. Dom var fina. Längesedan jag fiskade, skulle kanske börja med det igen:)) Kram

    SvaraRadera