Öland

Öland
Solnedgång

lördag 22 september 2012

Har man tur?

Fick ett sms klockan 13,12 som sa att min väska skulle anlända till Kastrup redan 15,45. Lät ju väldigt bra. Så pass bra att jag fick ett  nytt sms från samma källa. Nämligen klockan 14,06 sa att den skulle anlända med ett annat plan 17,10.

Bägge planen har landat. Frågan är kom min väska med eller ej? Har dock inget hört. Sist min väska försvann ringde de ett antal timmar innan och kollade att jag var hemma. Gör de så denna gången också? Men då borde de väl snart ringa?

Behöver jag tala om att jag är en aning otålig vid det här laget? Hade varit toppen om väskan kom idag. För jag har tvättstugan och nästa gång är inte förrän om 14 dagar. Antingen är den inte ledig eller så kan inte jag. Men men i värsta fall får jag väl dela upp smutstvätten på några kvällar och ta en i taget. = Urtrist!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar