Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 6 september 2012

Ledig :)

Dvs i morgon fredag. Ska vara ledig hela dagen i morgon. Det är iaf planen sen kan det vara intressant att se hur bra jag lyckas med det. Men man vet aldrig,

Ska iaf följa med maken och placera ut hus med garage på tomten. Därefter ska maken hämta betonglock medans jag shoppar lite mat. Får gäster till Öland under lördagen. Tänkte bjuda på taco's . För det måste väl iaf finnas något som Emil äter av det? Emma äter det mesta så där är jag inte det minsta orolig.

Hoppas hinna packa lite också på lördag fast risken är liten. Får leka desto mer med Emma tror jag. Nu ska jag bädda ner mig måste upp tidigare än om jag hade jobbat. Usch men maken lovade iaf köra. Kanske skulle ta med kudde och sova i bilen?

God natt!


3 kommentarer: