Öland

Öland
Solnedgång

måndag 24 september 2012

Den är hemma :)

Idag kom den äntligen hem. Min förlorade resväska. Ringde mig på jobbet och talade om att nu var de på väg. Skulle vara hos mig om en knapp halvtimme. Hmmm jag jobbar en dryg halvtimme bort.......

Ställa väskan utanför dörren och låta den stå där i nästan tre timmar? Nja inget jag var något vidare pigg på.

En granne kanske? Nja grannen med dörren mitt emot vår är ju förvisso sjukskriven för tillfället. Men be att den inlämnad dit utan möjlighet att ringa och fråga först??

Tack och lov för goda vänner med arbetsplats mitt i byn. Tack snälla Olivia!! Lovar att återgälda på något lämpligt vis. Ska bara komma på hur först.







3 kommentarer:

  1. Skönt att få tillbaka väskan,
    det är gott med goda vänner :)

    SvaraRadera
  2. Skönt att väskan är hemma igen, och att det finns goda vänner. Kram

    SvaraRadera
  3. Skönt att du fick tillbaka väskan

    SvaraRadera