Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 25 september 2012

Nyttigt? Nja. Mysigt? O JA!!

Nu när min väska väl är hemma så packades den upp mycket snabbt. Maken fick sina byxor. Denna gången köpte jag två par regular fit i storleken under och ett par skinny. Skinny köpte jag för att de skulle vara bara något större än regular fit u ytterligare en storlek. Gissa vilka som sitter som gjutna på honom? Japp det minsta paret. Skulle ha köpt ännu mindre storlek. Men de får allt duga ett bra tag nu!



Till mig hade jag köpt 3 par jeans. Men de fick jag hjälp att prova ut där borta. Om Ni visste vad skönt det är att bara ställa sig i provrummet och sedan kommer det en massa kläder till en. Ju friare händer de får ju roligare kläder kommer till en :)

Blev några kort ärmade tröjor och något fler långärmade. Allt matchar byxorna. Sedan kan jag tydligen inte åka över Atlanten och inte komma hem utan nya strumpor och trosor. För jag behövde verkligen inte mer. Men visst kom jag hem med en hög av varje.

Och av sorten på bilden ovan blev det "bara" tre par. Hur sköna som helst. Men så heter de också mys sockor om man översätter namnet på dem. Och alla i olika färg/nyanser. Här ska njutas!


2 kommentarer: