Öland

Öland
Solnedgång

fredag 21 september 2012

På promenad i Wilmington

Anlände sent på lördagskvällen. Något ska man ju göra när solen skiner. En promenad tog jag. Dock tidigt på förmiddagen men det hindrade inte att en dusch behövdes när jag kom tillbaka till hotellet. Var visst bara 28°.






Längs promenadvägen hittades denna bro.





Hittade även två bänkar. Provsatt dock ingen. Vågade inte. Var rätt trött när jag hittade dem och hade jag satt mig ner hade jag nog fortfarande suttit där.

 Någon som vet vad det lila är? För jag gör det inte.







Även om staketen var höga så var de oftast så bevuxna att man inte såg dem.





Här växte det svamp på träden också. Detta är ett exempel.





Så här korta barr har träden på andra sidan av atlanten..... Har ingen aning om vilket sorts barrträd de tillhör.





Hittade ett antal sådana här buskar också. Påminner om något men vet inte vad. Höga och väldigt rangliga var de. Typ så här:


1 kommentar: