Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 4 september 2012

Lite tur

Fick inte allt gjort men det jag inte gjorde då har jag fixat ikväll. Nu ska det bara plockas ihop det som ska med nästa gång vi ska till stugan. Får inte glömma underkläder för då blir det lite trist.....

Hade lite väl många möten på jobbet idag men lyckades med dem alla iaf. Dock inte förbereda för torsdagens. Har heller inte tid att göra det i morgon. Nåja en timme ska jag nog ha över innan dess på torsdag.

Hittat en ny butik idag som hade väldigt trevliga priser. Kunde passa på att köpa lite julklappar till ett riktigt trevligt pris. Gör aldrig ont. Helst inte när det är till döttrarna. För nu kan de få en extra var. Och det gillar de. Maken gillade priset och presenterna så denna gång lär samtliga bli nöjda. Döttrarna har dessutom vid minst ett tillfälle nämnt att detta är något de vill ha.

I morgon blir det en lång och intensiv dag igen. Men det bör bli lugnare därefter. Iaf denna veckan. Men lika bra att trycka ner kroppen i sängen och se till att sova lite........


2 kommentarer:

  1. Nya butiker är roligt. Jag hittade en igår, handlade inget. Men fanns en del jag vill ha. Kram

    SvaraRadera
  2. Roligt när man hittar en ny butik o det desutom är bra priser. Kul också att vara ute i tid med julklapparna.

    SvaraRadera