Öland

Öland
Solnedgång

söndag 9 september 2012

Ett besök i veckan.

Här var jag i veckan som gick. Hade två min på mig att fota och knappt det. För sedan var det fritt och vi kunde köra ut på vägen. Det är så mycket tid jag har för det mesta när jag är ute och reser.






Skulle ha varit ledig i fredags. Dock blev det en halvdag med arbete iaf. Bla ringde chefen och sa att lokala platschefen tycker att 50 timmar arbetsvecka inte var tillräckligt. Helst ska jag hjälpa till på den lokala kvalitetsavdelningen också. Så blir det inga inlägg framöver så är det för att det blir för mycket tid på det lokala. Hur det än är måste mina egna timmar göras oavsett om jag hjälper till eller ej..........


2 kommentarer:

  1. Någon gräns måste det finnas för hur många timmar per vecka som du kan jobba

    SvaraRadera