Öland

Öland
Solnedgång

lördag 22 september 2012

Längs vattnet i Wilmington

Hittade denna lilla pärla på söndagen när jag försökte hålla mig vaken och inte sova för mycket. Visar inte allt men en del av bilderna.






Vad sägs om denna utsikt? Hade jag inte haft något emot att vakna till.





Fick fel vinkel vad det gäller ljuset men jag hoppas Ni får en ide iaf.





Sånt här gräs vill jag ha! Såg det lite överallt och högt var det också!





Hela träd med detta hängande. Vet inte riktigt vad det heter. Men i längden tar det död på sin värd.





Mer gräs och mer utsikt. Dvs en annan trädgård eller vad man ska kalla det. Jag gick på en väg som gick mellan detta och husen.





Man får nästan lust att bada......





Här är för övrigt vägen jag följde en bit.





Ett hus till salu om Ni har blivit sugna. Vet dock inte priset. Men nästan samtliga hus har privata pooler.





Titta vad fint gräset gör sig mot bakgrunden.





Ett sista hus som också var till salu. Kan inte bestämma mig för vilket jag helst vill ha. Men detta hade nog finast trädgård på andra sidan gatan.......

1 kommentar:

  1. Jag gillar också sånt där stort gräs som bara finna i andra länder. Vi har nog för kallt.
    Jag tar det första huset, så får du ha det andra. Hoppas våra pengar räcker=)

    SvaraRadera