Öland

Öland
Solnedgång

måndag 23 september 2013

Vanlig dag

Det har det varit idag. Kom iväg hyfsat till jobbet. Fick lite mer gjort än planerat. Glömde bara en sak men det hinner jag i morgon. Har åter igen lyckats att dubbelboka mig på onsdag. Denna gången förskjuter jag det ena mötet. Det andra är lite för viktigt  för att slarvas bort.


Plockade upp maken på  vägen hem så han slapp en lång promenad i ett underbart väder. Jag fick ju inte följa med..... Men vi tog en promenad ihop när vi väl hade kommit hem och lämnat dator, bil osv. Funderade på att gå och handla tills vi kom på att vi redan hade vad vi behövde. Får handla i morgon i stället. Med lite tur är det lika fint väder då.


Men i övrigt har jag inte gjort många knop. Och alldeles straxt tänker jag slå ihop datorn för i kväll. Sitter här alldeles för mycket. Dags att göra något åt det. Och kan lika gärna börja redan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar