Öland

Öland
Solnedgång

lördag 14 september 2013

Senaste nytt från byggfronten.

Om jag nu hittar var jag sparade ner dem vill säga. Det är maken som är på plats som har tagit bilderna även denna helg. Snickaren som är där denna veckan jobbar även han lördagarna så än kan mycket hända. Dagen är ju inte slut.......

Stora badrummet

Kaminen i vardagsrummet. Den enda för övrigt.

Köket börjar ta form. Undrar vad jag valde för bänkskiva och kakel. Fast jag tror det var vitt kakel....

Även tvättstugan eller vad utrymmet nu egentligen heter börjar bli färdigt.

Maken sliter på med sitt "lilla" projekt. Det går också framåt. Han har dock fått för sig att skalet mer eller mindre ska vara klart samtidigt som huset. Ja ja fixar han det så är det inte illa men han ska överleva det också. Så här långt hade han kommit för en kvart sedan.




 
Och så här dåligt väder är det på Öland idag:


Frågan är varför är jag inte där??? Antagligen för att jag reser i morgon vid lunch och då vill maken fortfarande snickra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar