Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 19 september 2013

Ett kort inlägg

Varit en lång vecka och än är den inte över. Kommer inte åt min blogg från jobbdatorn. Varför vet jag inte men den vill inte och det var den jag hade med mig i söndags när jag åkte. Var framme i Göteborg och hotellet straxt efter 16.

Regnade nästan hela tiden jag var där. Men tog mig ändå en promenad i söndags. Skulle gå en slinga på 5 km. Tänkte att det skulle nog inte ta mer än 45 min. Hmm tog 2 timmar. Tror inte hälsans stig passerar 3 pubar, 4pizzerior, 1 sushibar, en kina restaurang, en thai samt diverseaffärer. Tror inte heller det tar 2 timmar att gå.

Gick en del fel men motion fick jag. Se en del av Göteborg fick jag också. Var så trött när jag hittat tillbaka till hotellet så jag orkade inte gå iväg och äta något. Bilder kommer i helgen.

I tisdagskväll åkte jag direkt till Malmö. Hade kurs där igår. Men mer om detta får komma i helgen. Nu måste jag sova.

4 kommentarer:

  1. Så du är ute på turné!? Ha det bra!!

    SvaraRadera
  2. Du skriver ofta om att det regnar. Skicka lite till mig, för här behövs det, men vill inte komma mer än små skurar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lovar att skicka nästa regnskur till dig! Jag vill ha sol :)

      Radera