Öland

Öland
Solnedgång

lördag 14 september 2013

Ännu en dag borta

Och vart den tog vägen kan man undra. Har iaf fall fått det mesta av det jag behövde göra idag gjort. Och en del av det jag vill hinna med i morgon. Har dessutom hunnit ut på hela två promenader och äta upp kladdkakan jag bakade till min födelsedag i veckan.





Men jag ska kanske börja med gårdagen. Då maken skulle till Öland och jag behövde jobba länge tog jag långlunch och vi hade gemensam middag. Detta gjorde att jag slarvade med att äta riktigt på kvällen. Dvs jag glömde äta helt och vaknade i morse urhungrig. Ska jag inte göra om. För stiga upp klockan 4 var ingen hit och somna om gick inte.

Sen har ju dagen varit mer eller mindre förstörd inte riktigt orkat med något vettigt överhuvudtaget. Har dock hittat presentpapper till Emma's födelsedagspresent. Det var inte så noga med vad som finns i det bara det är blått. Så blått papper är nu inköpt. Kanske skulle köpa blått snöre också? Nåja inte i kväll iaf.




Har även fått iväg ett gratulationskort. Dock fyller vederbörande år i morgon. Så Bosse grattar du din fru från oss? Kortet bör vara framme på måndag.






Men nu ska jag ta mig en frukt och sen lägga mig. Hoppas jag klarar mig längre än 4 och gärna längre än 6 också. God natt!

1 kommentar:

  1. Vilken padda! Ja, inte du, alltså, utan på bilden.
    Hoppas du sussade gott inatt, och inte vaknade i ottan.

    SvaraRadera